وحشت صهیونیست‌ها از اقدام علیه ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 404
نویسنده : Arash

به گزارش بي باک به نقل از مهر، "نیر بارام" از نویسندگان و روزنامه نگاران صهیونیست در گفتگو با روزنامه آلمانی "فرانکفورتر روند شای" اظهار داشت : ما نگران هستیم که نخست وزیر اسرائیل بر سر حرف خود مانده و به ایران حمله کند. ما چنین اقدامی را غلط ارزیابی کرده و یک بحث عمومی درباره چنین اقدامی را خواستاریم. بحث درباره چنین مسئله ای نباید تنها به کارشناسان نظامی واگذار شود.

این نویسنده در بخش دیگری از این گفتگو افزود ساکنان سرزمینهای اشغالی از عواقب حمله نظامی علیه ایران و واکنش تهران به چنین اقدامی می ترسند.

وی همچنین تصریح کرد که نتانیاهو بدون تهدید دانستن ایران در پایان راه قرار دارد . وی در همه زمینه های دیگر از قبیل اختلافات با فلسطینیان،مسائل اجتماعی هیچ پاسخ و راه حلی ندارد. نتانیاهو می تواند کارت ایران را بدون تهدید نظامی هم بکشد اما نه در طولانی مدت.

این نویسنده صهیونیست در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت که یکی از چالشهای ما این است که مسائل اجتماعی را با مسئله اشغالگریهای اسرائیل گره زده ایم. ما باید برای ساکنان سرزمینهای اشغالی این مسئله را آشکار کنیم که اشغالگری ما را تباه می کند و ارزشها و جوانان ما را به تباهی و فساد می کشاند.

"بارام" در بخش دیگری از این گفتگو خاطر نشان کرد: من دهه گذشته در اسرائیل را یک دوران کاملا شکست خورده ارزیابی می کنم. اسرائیل از زمان انتفاضه دوم هیچ پیشرفتی نداشته است. اگر ما ترس و وحشت اسرائیل از ایران را دقیقتر مورد بررسی قرار دهیم می بینیم که شرایط هیچ تغییری نکرده است. تبلیغات ترس از ایران و آمادگی برای پذیرش این ترسها یک مسئله بزرگ برای ما است. ما با این ترس بزرگ شده ایم و این مسئله هیچ نتیجه مثبتی برای ما نداشته است.




:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com